יום שלישי, 4 ביוני 2013

חולמים לצאת אל טיול מאורגן לטנזניה?

טנזניה היא מדינה אשר ממוקמת באזור של מזרח אפריקה, ונחשבת גם לאחת מהמדינות הכי מיוחדות בעולם - שכן יותר מ25% משטח המדינה הוא בעצם סוואנה ענקית ומהווה שמורת טבע עם מינים נכחדים של בעלי חיים מדהימים. מכיוון שמדובר על מדינה אשר ממנה לישראל אין טיסות ישירות, והיא כוללת גם תרבות זרה מאד עבור התייר הישראלי המערבי - טיול מאורגן לטנזניה הוא האופציה הטובה ביותר עבורכם.

מה הטיול המאורגן כולל?


טיול מאורגן לטנזניה כולל כמובן ביקור בכל אתרי הטבע המדהימים ביותר שיש במדינה. כך, הטיול כולל ביקור בפארק הלאומי סרגנטי. מדובר על פארק עצום בשטחו, שבו אתם תוכלו להיחשף לכל בעלי החיים המדהימים ביותר שיש - הגנו, הזברה, הצבאים, האריות ועוד שפע של בעלי חיים שנמצאים בכמות מדהימה, ומתנהגים בטבעיות מוחלטת ליד בני האדם, כאשר כמובן מלווים במדריך מקומי.

היכרות עם תרבות זרה


היתרון המשמעותי של טיול מאורגן לטנזניה, הוא שבמסגרתו אתם תיפגשו גם עם השבטים השונים שחיים באפריקה. הטיול יפגיש אתכם בין השאר עם ילידי שבט המסאי ועם ילידי שבט הדטוגה, ועוד שבטים שונים אשר מתגוררים בטנזניה. אתם תחפשו לחיי הנוודות המיוחדים של השבטים הללו, תלמדו על התרבות המקומית שלהם, אשר משלבת עקרונות נוצריים של המיסיונרים, לצד דתות מקומיות ועתיקות במיוחד.

ומה המחיר כולל בתוכו?


המחיר של טיול מאורגן לטנזניה כולל כמעט את כל ההוצאות הנדרשות עבור הטיול שלכם. אתם מקבלים כיסוי מלא עבר כל הטיסות - כולל טיסות מישראל לאתיופיה, ומאתיופיה לטנזניה. אתם תקבלו גם כיסוי מלא עבור כל האטרקציות השונות – כולל טיולים רגליים וטיולים רכובים, וכן ההוצאות הנדרשות עבור ההדרכה המקומית בטנזניה. אתם תקבלו במסגרת המחיר גם מדריך דובר עברית, וכן הוצאות מלאות עבור הלינה בבתי המלון השונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה